10.1.2023

Lehdistötiedote 10.1.2023 – Yrityskaupat Jyväskylässä

Kiinteistötahkola-konserni vahvistaa Jyväskylän joukkuettaan roimasti. Kiinteistötahkola osti vuoden vaihteessa sekä Kohde Isännöinti Oy:n että Hulkkonen Consulting Oy:n isännöintiliiketoiminnat.

Jyväskylän toimisto vahvistuu

Kiinteistötahkolan Keski-Suomen alueen asiakkaita palvellaan jatkossa Kiinteistö-Tahkola Jyväskylä Oy:n toimistolla keskeisellä paikalla Jyväskylän Tourukeskuksessa, entistäkin laajemman ammattilaisjoukon voimin. Liiketoimintakauppojen myötä Kiinteistötahkola tarjoaa asiakkailleen entistä monipuolisempaa palvelua ja osaamista.

Hulkkonen Consulting Oy

Koko Hulkkosen henkilöstö iloitsee liittymisestä tähän vahvaan joukkueeseen. ”Pidän erityisen hyvänä kotina meille kaikille Kiinteistötahkolan joukkuetta ja sen monipuolista kokemusta”, kertoo Hulkkonen Consultingin toimitusjohtaja Panu Hulkkonen.

Kohde Isännöinti Oy

Kohde Isännöinnin henkilöstö siirtyi vuoden alusta Kiinteistötahkola Jyväskylän toimipisteeseen. Toimitusjohtaja Kari Parttimaan mukaan henkilöstö odottaa eniten, että pääsee käyttämään Kiinteistötahkolan edistyksellistä Premis-isännöintijärjestelmää ja sen tarjoamia digitaalisia mahdollisuuksia. Jyväskylän toimipisteessä työskentelee nyt 19 henkilöä isännöinnin, kirjanpidon ja vuokravälityksen tehtävissä.

Kiinteistötahkola-konsernissa työskentelee yhteensä yli 400 isännöintialan ammattilaista
kymmenessä eri toimipisteessä. Jyväskylän lisäksi konsernilla on toimistot Helsingissä, Nurmijärvellä, Vantaalla, Tampereella, Turussa, Oulussa, Rovaniemellä ja Kuusamossa.
Kiinteistötahkola tarjoaa kaikilla näillä paikkakunnilla isännöintipalveluja sekä asuntojen välityspalveluja.

Kiinteistö-Tahkola Jyväskylä Oy:n toimitusjohtaja Jani Mällinen
044 502 0911. jani.mallinen@kiinteistotahkola.fi