Huolehdimme.

Aina hieman enemmän.

Kysy palveluistamme / lähetä palautetta! Täytä lomake
 
Yritys / Ajankohtaista / Asiakastyyt

Tyytyväiset asiakkaat ovat paras käyntikortti

« Takaisin uutislistaukseen

14
Maaliskuu

 

Kiinteistötahkolan eri toimipisteet saavuttivat hyvät tulokset viime vuoden lopulla järjestetyssä valtakunnallisessa isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimuksessa. Toimipaikkojemme kokonaistulosten keskiarvo on selvästi valtakunnallista keskiarvoa parempi, joten voimme olla syystäkin tyytyväisiä toimintaamme.
 
Kiinteistötahkolan vahvuuksina tutkimuksen mukaan ovat luotettavuus, palveluhenkisyys ja ammattitaito. Näistä vahvuuksista koko 100 henkinen joukkueemme voi olla erittäin ylpeä.
 
Erittäin suuri parannus edelliseen tutkimukseen nähden tehtiin isännöinnin sopimussisällön tuntemisessa, oma-aloitteisuudessa sekä taloyhtiöiden pitkän tähtäimen hoitamisessa. Asiakkaat ovat valmiita suosittelemaan isännöintiämme yhä enemmän - mikä sen parempi mainos kuin hyvin hoidettu naapuritaloyhtiö!
 
Kehitettävää meillä on yhä. Mm. Oma-aloitteisuutta ja tietojen jakamista asukkaille tulee edelleen lisätä ja isännöinnin johtajuutta parantaa useilla eri isännöinnin aloilla. Työsarkaa näissä varmasti on, vaikka kehitystä on näissä tapahtunutkin.
 
Isännöinnin asiakastyytyväisyystutkimuksen järjesti Isännöintiliitto ja sen toteutti Promenade Research Oy. Tutkimukseen vastasi hieman alle 10000 hallituksen jäsentä eri puolilta maata.
Tutkimus tehtiin marras-joulukuussa, jolloin isännöintiyrityksiä kohtaan esitettiin rahastusväitteitä ja samalla tuli ilmi joku alalla tapahtunut kavallustapauskin.  Taloyhtiöiden hallitukset osasivat laittaa ko. mediamylläkän omaan sille sopivaan lokeroon, eikä näiden yksittäistapausten annettu vaikuttaa tähän tutkimukseen – isännöintiä yleisesti pidetään entistäkin luotettavampana.
 
Lisätietoja antaa
Toimitusjohtaja Seppo Tahkola (Oulu) p. 0207 480 224